18 Mayıs 2008 Pazar

logomuzdaki önemli şahsiyetle röportaj

kontrasakal ismi nereden geliyor? logomuzdaki marx ile arka sokak barı gitar çalıp söyleyen şarkıcısı imajlı bol kıllı dayı, sorularımızı içtenlikle cevapladı.

kontasakal ekibi: iyi günler.
logomuzdaki marx ile arka sokak barı gitar çalıp söyleyen şarkıcısı imajlı bol kıllı dayı: iyi günler gözüm.
ke: efendim öncelikle sizi tanıyalım.
lmiasbgçsşibkd: adım haydar. 42 yaşındayım. özellikle anlatacağım bi özelliğim yok. boş zamanlarımda yukarda duruyorum, üç beş kuruş geçiyo elime.
ke: yorucu bir meslek olmalı?
lmiasbgçsşibkd: çok yorucu. hep aynı noktaya odaklanıyorum. şaşı olma tehlikesi var. en çok da gözlerimi kırpamamak yoruyo. gözlerim kapalı durayım dedim, olmaz dediler, dinlemediler.
ke: kolay gelsin... eh peki... daha fazla uzatmadan herkesin cevabını merak ettiği soruya gelelim... kontrasakal ismi nerden geliyo?
lmiasbgçsşibkd: sakalımdaaan? (burada yüzündeki şaşkın ifadeyi gizleyemediğine tanık olduk, adeta içinden "nasıl yani?" der gibiydi)
ke: yani sizin sakalınız için mi koskoca blog'un ismi "kontrasakal" efendim?
lmiasbgçsşibkd: ee... evet, bana öyle olduğunu söylediler. yani "kontra" ne demek bilmiyorum zaten, kontra atağı bilirim, futboldan.
ke: sanırım röportajın sonuna geldik... kontrasakal okuyucularına söylemek istediğiniz bir şey var mı?
lmiasbgçsşibkd: bizi izlemeye devam etsinler, derslerine çalışsınlar, dişlerini fırçalasınlar... eee... sonra...

(...)

evet. gördüğünüz üzere röportaj bizim adımıza tam bir hayalkırıklığı oldu. özellikle o cevabı çok merak edilen "kontrasakal ismi nerden geliyor?" sorusu için tatmin edici bir cevap alamadık. yine de en azından logomuzdaki bu önemli şahsiyetle sohbet etme fırsatı bulduğumuz için kendimizi şanslı hissediyoruz. bir dahaki yazıya kadar görüşmek üzere. kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok: