7 Haziran 2008 Cumartesi

pişmanlığın ilacı olarak boşvernizm

sanırım bazen boşvermişlik işini abartıyorum
bi dersin finaline vize notu pek içaçıcı olmadığından kendimi gazlayıp
ya salla yemişim finalini deyip final sabahı finale girmekten vazgeçiyorum sonra da bekliyorum
lan bana yakın not alanlar finalden ya geçerse diyorum pişman olur muyum
bi tarafım yok lan ne pişmanlığı .xxx bla bla bla diyo diğer taraftan ulan hoca finale giren herkesi medeni cesaretinden ötürü tebrik edip geçiriyo falansa diyorum sonra has"kt"r lan oradan diyorum içimdeki ikinci sese
neyse aradan zaman geçtikten sonra işte finale girenlerin ve girmeyenlerin sonuçları geliyo
ee girmeyen de haliyle merak da yok kendini biliyo =] ne yaptığının bilincinde mühim olan kendini bilmek ya zaten gerisi yalan diye avutuyor kendini
ulan sonuçlar bi geliyo finale girenler geçmiş
ee tabi çeşitli bahaneler üretilir bunun üstüne de boş durulmaz yani
ya olm onlar zaten çok çalışıp girmişlerdi hem bak sana ilk dönemde eşşek yüküyle ortalama yapmışlar seni 4 le çarpıp ikiye bölü üç beş bişiler eklemişler diyorum
biraz sonra başlar gibi olan pişmanlığımdan eser kalmıyor
işte boşvernizm böle bişi seviyorum lan seni boşvernizm

Hiç yorum yok: