13 Şubat 2010 Cumartesi

Trio z Belleville (2003)

"underrated sanılan overrated" olarak niteleyeceğim sanırım kendisini:
80 dakikalık filmi 4 saatte bitirebildim, sıkılıp başka şeylerle uğraşıp geri dönüp izledim. en önemli eksiği sürükleyiciliğinin olmayışı -ya da beni sarmadı bilmiyorum-.

filmin isim seçimine gelecek olursak: -"belleville üçüzleri"ne tekabül ediyor Türkçesi- o da bana pek mantıklı gelmiş değil film boyunca öyküsünü izlediğimiz bisikletçimiz iken; filmin adını, en başta yöresel bi üne sahip şarkıcılar olarak gördüğümüz, filmin ortasından sonra bu sefer yaşlanıp çulsuzlaşmış olduklarını görmekten başka kendileri hakkında bi bilgimiz olmayan trio'dan alması, bana pek doğru bi tercihmiş gibi gelmedi. bilemedim. en uzun film yorumum oldu bu da. kötü değil, bulursanız izlemeye değer,ama fellik fellik aranmaya çabalanacak bir film değil, öle bişi işte.

Hiç yorum yok: