5 Ocak 2010 Salı

wheat - don't I hold you

Bir şarkı hakkında ne yazılabilir, bunu düşünüyorum şimdi. Sözlükte şarkı başlıklarına yazılan entrylere bakıyorum örneğin, bazen o kadar uzatıyorlar ki, o entry'yi okuyacağınıza şarkıyı dinlersiniz ve yine de dakikalarca zamanınız cebinizde kalır. Beterin beteri, o sözde "tanım"larda da şarkı adına hiçbir şeyden bahsedilmez. Sadece kişide uyandırdığı duygular birkaç dandik niteleme sıfatıyla süslenerek servise sunulur. "Harika şarkı, inanılmaz şarkı, aşmış şarkı, dinledikçe çılgın atıyorum, bunu dinlerken bir anda kolbastı oynamaya başladım, on yıllık kedime sarılıp ağlıyorum" bilmemne. Bana ne be, bana ne!

Indie ve/veya alternatif rock seviyorsanız bu şarkıyı da sevmeniz lazım. ARKADAŞLARINIZI DAVET EDİN!!1!1!!!1111111!!!! (ne alaka ya di mi, ben de tam olarak emin değilim, bir anda geldi öyle)

(2:07'de wasting too much time dedikten sonra bir gitar melodisi başlıyor ki... çok iyi ya, harika, inanılmaz, aşmış)

Çok da fena bir klibe sahipmiş, biseksüel klibi, aman da aman, kimler gelmiş; burada işte bakın

Hiç yorum yok: